2014年4月30日

回給"愚太"的一封信

今次係我第二次收到愚太的一封信,第一次係幫佢影Pregancy...
點解我地會叫佢做"愚太",其實佢都係咁叫自己架。
當年我地接到佢呢張單,心裡一直擔憂,因為愚太,係一位心臟病媽媽,兩年間做了四次大手術,病歷已例入國際醫學文獻,是同類型病例當中全世界的第一個紀錄。但係當時懷孕的佢唔理醫生勸告都要堅持把YY帶到這世上,其實佢呢個決定,當時會好有可能兩個只能活一個。但佢老公比佢更愚,愚係愚愛,一直默默的守護住愚太,那種心理厭力應該係我地想像不到...

今天,YY 3歲了,係個好可愛的小孩子,很懂事很愛父母,而"愚太"雖然要長期打針服藥抗病,入院檢查,著壓力衣等等,但這份母愛,係為左自己的孩子,每天都橫強的、努力的笑著活下去,這就是愚太了。


幾星期前收到愚太第二封信,佢一直好想自己的身體能夠支撐到女兒出嫁果日,所以想給我們看看給女兒那封信的內容

----------------------
[給18歲的YY]
親愛的女兒: 一直以來,媽媽也不是太有信心將來能看見你出嫁的一天,一來是因為自己身體不好,手術後已是一名長期病患者,靠服藥來維持生命的人,太不能掌握到自己的生命了,我只能夠盡量把握存活的日子。
在你3歲生日那年,媽媽特別訂造了一套兩件的母女裝婚紗裙,而爸爸就買了一套英式西裝,然後我們一家三口拍了一輯家庭婚紗相。
在媽媽心目中,你是一個可愛的小女兒,我希望把你的天真笑容留住。這套母女裝婚紗,我會好好地收藏好,看看將來有沒有機會接力下去,不知道會否一天是你和你的女兒穿上它...?
----------------------

雖然信中你都有提到你唔太喜歡影相,因為你覺得自己唔上鏡,但係喺我地心目中,你真係好靚,就好像小天使咁,你嘅笑容、堅持同埋傻氣著實鼓舞了我們,提醒左我地要活在當下,好好珍惜身邊人。你要加油呀,到YY大個結婚,我地都要幫你影相,要影到YY敬茶俾你,然後你為佢帶上龍鳳鈪。

希望你鍾意呢輯相啦:)


Photographer: Kobi Cheung
Please find more details from our Facebook: www.kandspro.com
愚太Blog: http://yyfooloflove.blogspot.hk/
For enquiry, please contact: info@kandspro.com
(whatsapp/mobile: Kobi 60123013)








沒有留言:

張貼留言